QUARTA ETAPA

En aquesta etapa ens convertim en periodistes.

Hem preparat una entrevista al jugador del FCBarcelona David Villa.

Aquí la teniu juntament amb les respostes del David Villa de l'escola Valldan de Berga.






Hola avui entrevistem a David Villa el jugador de futbol F.C.Barcelona. Quan era petit, en David Villa tot el dia jugava a pilota. Ha nascut a Tuilla (Astúries), i ha jugat els equips de: Unión Popular de Langreo, Real Sporting de Gijón, Real Zaragoza, Valencia CF i actualment juga amb el FC Barcelona. Te 29 anys i és campió del món amb la selecció espanyola. Està casat i te 2 filles. Aquet any a fet 16 gols ha la lliga espanyola.


Bon dia, Quan eres petit et deien GUAJE i ara encara t’ho diuen. D’on ve aquest nom? Els meus amics em van posar GUAJE perquè quan era petit m'agradava jugar amb nois més grans. La paraula GUAJE vol dir “chiquillo” en llengua asturiana.

T’agradava anar a l’escola quan eres petit? Eres un bon estudiant? La veritat és que no, no m'agradava anar a l'escola i era bastant mal estudiant perquè em distreia amb el futbol. De petit, com que la meva afició era el futbol, el jugava fins i tot pels passadissos de l'escola amb pilotes fetes de paper i cel·lofana. Moltes vegades sortia de casa amb la pilota sota el braç i em descuidada d'agafar els llibres del “cole”. De tota manera crec que és molt important estudiar i mai s'ha de deixar de banda.

Jugaves a algun altre esport quan eres petit? Normalment, i sempre que podia, jugava a futbol. El primer regal que vaig rebre del meu pare va ser una pilota de futbol i mai més m'he separat d'ella. A més a més, vaig ingressà als 10 anys a la cantera de l'Unión Popular de Langreo i per tant no tenia temps de practicar res més que no fos el futbol. Però, si no pogués jugar a aquest esport practicaria l' hoquei. En aquesta adreça trobareu un vídeo que parla de mi i de la meva infància.
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=719420&idseccio_PK=
803


En quin dels equips que has jugat t’has sentit més bé? M’he sentit més bé al Real Sporting de Gijón perquè va ser el primer equip on vaig jugar. Allà vaig començar la meva carrera professional i a més... jo sóc asturià! És per això me l'estimo molt.

Quantes copes importants has guanyat? He guanyat 6 copes: La Copa del rei que la vaig guanyar jugant amb el Real Zaragoza l’any 2004. La Supercopa d’Espanya també amb el Real Zaragoza l’any 2004. La Copa del Rei amb el Valencia CF l’ any 2008. La Supercopa de Espanya a l’ any 2010 amb el FC Barcelona, Amb la selecció espanyola he guanyat la Eurocopa l’any 2008 i la Copa Mundial de Futbol l’any 2010. També he guanyat altres trofeus com : 4 copes Zarras als anys 2006, 2007, 2009 i 2010; la bota de bronze de la Copa FIFA de Confederacions a l’any 2009; la bota de Plata de la Copa Mundial de futbol a l’any 2010; la Pilota de bronze de la copa mundial de futbol l’any 2010 i també he entrat a l'onze ideal de la FIFA Pilota d’or. Vaig ser el màxim golejador de la Eurocopa del 2008.

Et falta la copa de la Champions. T’agradaria guanyar-la? Si, guanyar la Champions és el meu somni perquè és un trofeu molt important. La Champions és la més difícil i la més glamurosa.

Quan jugues contra el Real Madrid, estàs més motivat per fer gols? Si, perquè quan jugo contra un gran club m'agrada fer molts gols, sobre tot si és el Real Madrid, ja que és un equip històric. De tota manera, el més important és el joc d'equip i col·laborar amb els companys per fer una bona feina.

Moltes gràcies David Villa per les teves respostes.


Espero que les meves respostes hagin servit perquè em conegueu una mica més.


Les teves respostes són genials, molt complertes i interessants.


Ha estat un plaer poder parlar amb vosaltres.


Ens acomiadem de tu i de tot el teu equip que t'ha ajudat a fer aquesta entrevista. Una abraçada ben forta dels alumnes de l'aula d'acollida de l'escola Font d'en Fargas.


Read Users' Comments (0)

0 Response to "QUARTA ETAPA"

Publica un comentari a l'entrada